Bagaimana Emas digunakan dalam Homeopathy

Bagaimana Emas digunakan dalam Homeopathy

Emas adalah logam berharga yang sangat popular yang orang bergantung kepada apabila memikirkan tentang pelaburan yang kukuh. Nilai emas boleh difahami hanya dengan melihat sejarahnya. Ia telah berkhidmat sebagai medium pertukaran dan juga sebagai satu bentuk mata wang tidak rasmi dalam lipatan sejarah, dan masa.

Selain daripada penggunaan yang tidak dipertikaikan dalam pembuatan barang kemas yang menarik, emas mempunyai banyak kegunaan lain komersial. Ia adalah pengalir elektrik yang baik, dan boleh diputar ke dalam benang emas tua digunakan dalam motif rumit. Ia juga sangat mudah dibentuk, dan mulur, dan boleh dibentuk dengan sewajarnya. Yang berkualiti berkata emas adalah penggunaannya dalam industri perubatan, khususnya homeopati. Ia adalah khabar angin bahawa emas mempunyai ciri-ciri penyembuhan yang sangat baik, dan homeopati menggunakan mereka.

Internet telah dipopularkan penggunaan emas dalam homeopati untuk merawat kemurungan, dan sebagainya. Bagi mereka yang sebenarnya mengalami masalah psikologi, dan isu-isu, mereka perlu berjumpa dengan doktor biasa mereka sebelum mencuba sebarang terapi baru.

Penggunaan Emas dalam homeopati biasanya bekerja sebagai emas monatomic, bukan logam, dan bentuk bukan toksik emas. Ia secara semulajadi berlaku di tanah gunung berapi, air laut, dan beberapa buah-buahan dan sayur-sayuran; walau bagaimanapun, ia boleh disediakan secara buatan daripada 24 karat emas juga. Ia adalah berbeza daripada jenis emas digunakan dalam moden perubatan allopathic Barat; ini pada dasarnya garam emas, dan emas koloid.

Emas Monatomic juga digunakan dalam banyak rawatan lain selain daripada merawat pesakit yang mengalami masalah psikologi. Ia digunakan untuk merawat kelenjar pituitari daripada pesakit yang menimbulkan masalah hormon.

Bentuk perubatan Aurum Metallicum emas digunakan dalam tujuan perubatan seperti melegakan pesakit tekanan serta membantu pesakit yang mengalami kemurungan dan masalah psikologi. Orang yang mempunyai kemurungan, pemikiran membunuh diri, dan mengalami harga rendah, boleh dirawat dengan ini bentuk emas.

Ia juga dipercayai bahawa emas homeopati boleh digunakan untuk membantu pesakit yang mengalami masalah jantung. Ia dikatakan bahawa emas homeopati boleh pergi jauh dalam mengukuhkan keadaan hati lemah, dan membuat mereka lebih tahan lama, dan kukuh bagi menghadapi sebarang serangan masa depan. Satu lagi kepercayaan adalah bahawa emas adalah bermanfaat dalam menguatkan, atau sistem imun. Sistem imun yang kuat membolehkan badan untuk pulih dengan mudah, dan berjuang terhadap mana-mana serangan luar penyakit-penyakit virus. Peningkatan pengeluaran sel darah merah adalah penting dalam membiarkan badan menghasilkan tulang lebih sumsum. Adalah dipercayai bahawa emas adalah membantu dalam merawat kemandulan pada manusia juga. Setiap kali anda membeli emas, membeli emas mentah untuk pelaburan masa hadapan.

Emas homeopati dianggap lebih baik untuk tujuan rawatan daripada cara allopathic penyakit merawat, dan masalah psikologi. Jika anda berminat untuk cuba keluar untuk diri sendiri, anda perlu melakukan penyelidikan meluas untuk melihat jika anda cari itu. Jika, anda memutuskan bahawa anda ingin mencuba untuk diri sendiri, dapatkan nasihat dan bantuan seorang doktor profesional dan mengamalkan yang mahir dalam cara-cara rawatan homeopati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar