Perak nanopartikel

Perak nanopartikel

Nanopartikel perak adalah zarah kecil perak dan dibuat dengan permohonan yang sangat rendah elektrik ke perak murni. Jika jumlah tenaga elektrik yang digunakan adalah terlalu banyak, zarah perak tidak akan nano bersaiz dan ia adalah penting bahawa mereka adalah nanopartikel kerana mereka cukup kecil untuk memberi kesan virus.

Sesetengah orang mendakwa untuk nanopartikel perak dan penyelesaian yang tidak baik tanpa apa-apa bukti. Dr. Flavin daripada FDA sebenarnya menyatakan bahawa perak adalah sebenarnya selamat dan boleh memberi manfaat kepada sistem imun.

Setakat yang tuntutan perak yang "toksik". Adakah anda pernah melihat apa-apa kesan daripada memegang perak di tangan anda. Jawapan kepada yang akan ada. Jika perak toksik, kami tidak dapat memegangnya dengan tangan kami dengan selamat.

Di udara terdapat logam berat seperti plumbum, raksa dan kadmium kita bernafas di sepanjang masa. Kebanyakan ini berasal dari industri dan ujian senjata yang lalu dalam tahun 1940-an dan 1950-an. Logam ini juga muncul dalam bekalan air kita. Mereka adalah logam yang sangat berbahaya dan terbukti menjadi toksik. Namun kita masih hidup.

Perak tidak terbukti sebagai toksik sama sekali.
Terdapat keadaan yang dipanggil argyria. Keadaan ini adalah benar dan digunakan oleh organisasi untuk menakut-nakutkan orang jauh. Argyria bertukar kulit warna biru / kelabu. Ini adalah disebabkan oleh jumlah yang besar perak jahat terkumpul di dalam kulit. Perak tidak suci mempunyai bahan lain di dalamnya yang tidak sepatutnya berada di sana seperti protein, logam lain, garam, dan lain-lain

Kebenaran tentang argyria adalah bahawa ia adalah amat jarang berlaku. Satu-satunya cara untuk mendapatkan argyria adalah untuk mengambil kurang dibuat penyelesaian perak suci. Dr. Flavin, bekas pembantu sains kepada Pengarah Toksikologi di FDA, membuat kenyataan yang ditandatangani yang mengatakan penyelesaian perak murni tidak toksik dan mengakui bahawa nanopartikel perak, adalah sebenarnya terbukti untuk membantu sistem imun. Pautan kepada dokumen ini di bawah.

Semua penyelesaian perak harus nano bersaiz dan membuat from.999 perak murni. Mana-mana tulen nanopartikel perak pembekal penyelesaian yang baik akan menyatakan saiz zarah perak dan ppm (bahagian per juta) jumlah pada botol atau mereka akan memberitahu anda jika diminta. Beberapa syarikat telah dibuat dengan berkesan zarah perak at.8 mikron yang lebih kecil daripada nanopartikel a.

Kebanyakan pembekal akan mengesyorkan mengambil 1/2 sudu teh atau lebih kecil. Mana-mana perak yang tidak digunakan oleh badan akan dikeluarkan melalui air kencing apabila diambil dalam jumlah yang kecil.

Zarah nano perak bekerja badan.
Sistem imun boleh leka dengan kuman bakteria dan lain-lain. Lebih jika terdapat satu virus yang hadir. Apabila sistem imun bekerja lebih masa, ini boleh melemahkan pertahanan badan dan membolehkan kuman, virus dan bakteria untuk berkembang kerana sistem imun tidak boleh bersaing dan membunuh mereka. Ini menjadikan kita sakit.

Memperkenalkan nanopartikel perak. Perak bercas positif dan perkara-perkara seperti virus dan bakteria jahat bercas negatif. Oleh itu, apabila nanopartikel perak bersentuhan, ia menghalang virus dan bakteria dan membunuh mereka dengan anti bakteria, antibiotik dan anti sifat semula jadi perak itu virus. Apabila virus dan bakteria memadamkan suruhanjaya, ini membolehkan sistem imun semula jadi untuk berkembang dan mengukuhkan, kemudian menjaga apa yang tinggal. Mudah, tetapi amat berkesan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar