Bagaimana Hidup Sihat Boleh Membantu Meningkatkan Ketinggian anda dan Membuat Anda menjadi lebih tinggi

Bagaimana Hidup Sihat Boleh Membantu Meningkatkan Ketinggian anda dan Membuat Anda menjadi lebih tinggi

Ketinggian kita mencapai dewasa ini telah dipilih oleh banyak faktor yang berbeza, walaupun ia sentiasa mencadangkan bahawa keturunan adalah faktor utama. Seorang ibu dan bapa yang kedua-duanya sangat pendek jarang akan mempunyai seorang kanak-kanak itu 6'3 "tinggi, tetapi ini tidak bermakna bahawa kanak-kanak itu ditakdirkan untuk menjadi sesingkat ibu bapa.

Bagi satu perkara, keturunan kembali lebih jauh daripada hanya ibu bapa. Kedua, kehidupan yang kita hidup dipercayai memainkan peranan besar dalam ketinggian kita mencapai dewasa. Cara hidup yang sihat benar-benar boleh membantu dengan ketinggian meningkatkan ketinggian anda dan membolehkan anda untuk menjadi lebih tinggi. Ia tidak benar-benar ditentukan jika gaya hidup sihat akan menggalakkan peningkatan ketinggian jika faktor-faktor negatif (seperti pencemaran alam sekitar atau ubat-ubatan tertentu contohnya) telah terbantut ketinggian kami. Apapun, untuk ketinggian maksimum, hidup sihat benar-benar akan membuat perbezaan.

Berikut adalah dua kaedah yang cepat dan mudah untuk mendapatkan anda untuk mula mengambil tindakan dan segera mula melihat keputusan.

Elakkan bungkuk!

Bungkuk berulang adalah perkara pertama yang anda perlu untuk mengelakkan jika anda berharap untuk meningkatkan ketinggian yang ketara. Badan anda mendapat di dalam sebuah corak tertentu bungkuk berulang tetapi ia tidak pernah terlambat untuk berubah. Dengan mengajar badan anda bagaimana untuk duduk dengan tegak dan menghulurkan, ia akan beransur-ansur masuk ke dalam bentuk yang dengan sendiri. Program latihan telah berjaya dengan peningkatan ketinggian, dengan Kaedah Pilates yang sangat terkenal.

Program senaman seperti Pilates boleh Bantuan

Pilates adalah program yang dibangunkan oleh Joseph H. Pilates, yang membantu untuk membangunkan seragam badan dan minda, dan menyediakan dengan lebih ketahanan, fleksibiliti dan kekuatan tanpa menambah sebahagian besar yang berlebihan seperti banyak program latihan tradisional. Seperti yang kita mendapatkan lebih tua, cakera vertebra di belakang kami mula mengecut, menyebabkan kita untuk benar-benar kehilangan ketinggian. Hal ini terutama berlaku dengan individu yang menghabiskan banyak masa duduk atau yang telah mendapat sejumlah besar berat badan. Program senaman Pilates membantu kita untuk kekuatan otot kita di belakang kami sambil regangan bahagian depan badan kita. Selepas berada di program ini secara tetap untuk seketika, ketinggian anda akan dipulihkan dan benar-benar dilanjutkan. Bukan sahaja anda akan mempunyai peningkatan ketinggian anda tetapi anda juga akan berasa lebih baik dalam proses.

Hidup gaya hidup yang lebih sihat, termasuklah mengekalkan kesihatan tulang belakang yang betul, boleh membenarkan badan anda untuk kekal lebih berbangga dan lebih tinggi sepanjang hidup anda.

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai kaedah semula jadi untuk menjadi lebih tinggi, sila layari http://www.increaseheight.com untuk maklumat lebih bebas dan berwawasan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar